مشاهده جزئیات پکیج ها

نیاز روز افزون مشاغل مختلف به تبلیغات در شبکه های اجتماعی بر کسی پوشیده نیست. امروزه نیز حوزه آموزش از این قائده مستثنی نخواهد بود. آموزشگاه های فنی و حرفه ای سال ها به صورت حضوری در حال انتقال مفاهیم و مهارت های گوناگون به افراد جامعه بودند و اکنون بیش از هر زمان دیگری مردم نیاز مبرم به دانش فنی برای ایجاد مشاغل و کسب و کارهای کوچک خود دارند. سازمان فنی و حرفه ای کشور نیز در تلاش است تا بخش گسترده ای از این مهارت آموزی را در دسترس طیف وسیعی از هنرجویان در سراسر کشور  قرار دهد و از این طریق به دو هدف دست یابد. انتقال دانش فنی و مهارتی به هنرجویان و همچنین افزایش درآمد بخش خصوصی از جمله آموزشگاه داران. بنابراین با توجه به وجود انواع پلتفرم های کلاس آنلاین، آموزشگاه داران علاوه بر جذب هنرجویان به صورت حضوری، می توانند به صورت مجازی نیز به جذب این طیف از مشتریان بپردازند و در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنند. از این رو آموزشگاه ها با تبلیغات حرفه ای و تولید محتوای مناسب در فضای مجازی مانند اینستاگرام، آپارات و … می توانند بخش زیادی از مشتریانی که در شهرهای دور و نزدیک زندگی می کنند و امکان حضور در محل آموزشگاه را ندارند را جذب کنند و دانش خود را در اختیار علاقه مندان قرار دهند و باعث رونق فضای کسب و کارهای مهارتی شوند. بنابراین بر اساس نیاز خود به تولید محتوا می توانید از پکیج های زیر استفاده نمایید.

پلن ها پکیج پایه پکیج برنزی پکیج نقره ای پکیج طلایی
قیمت

1,599,000 تومان

4,199,000 تومان

7,999,000 تومان

13,699,000 تومان

عکاسی پنج فریم عکس + ادیت حرفه ای ده فریم عکس + ادیت حرفه ای پانزده فریم عکس + ادیت حرفه ای سی فریم عکس + ادیت حرفه ای
محتوای اینستاگرام سه پست + پنج استوری طراحی سیاست صفحه + سه پست + ده استوری طراحی سیاست صفحه + ده پست + پانزده استوری طراحی سیاست صفحه + ده پست + سی استوری
تیزر یک تیزر (تدوین + موسیقی) یک تیزر (تدوین + صداگذاری + اصلاح رنگ + نریشن) دو تیزر ( تدوین + صداگذاری + اصلاح رنگ + نریشن) سه تیزر (تدوین + صداگذاری + اصلاح رنگ + نریشن)
  • در صورت نیاز به تولید موشن گرافیک دوبعدی به ازای هر دقیقه­ 1،400،000 تومان و سه بعدی 2،000،000 تومان به صورت مجزا محاسبه خواهدشد.

  • برای دیدن نمونه کارهای موشن گرافیک کلیک کنید.

در صورتی که نیاز به پکیج اختصاصی داشته باشید می توانید از طریق راه های ارتباطی با کارشناسان ما در ارتباط باشد.